طراحی سایت ایسنا
نوشته شده توسط : علی پور


ایسنا یا این که به اصطلاح خبرگزاری دانشجوها جمهوری اسلامی ایران یکی فعال ترین خبرگزاری های کشور‌ایران میباشد. طراحی سایت در مشهد  بیشتر گزارشگران این خبرگزاری دانشجوها عشق مند و داوطلب میباشند. شعار اساسی این رسانه \"هر دانشجو، یک خبرنگار\" و \"هر ایده یک خبر\" است. این خبرگزاری از عشق و علاقه و شوق و اشتیاق دانشجو ها مشتاق به خبر ها به کار گیری کرده و به نشر خبر‌ها روز میپردازد. درجه الکسا این وبسایت در جمهوری اسلامی ایران 29 و در دنیا 1817 میباشد. درین نوشته‌ی علمی به نظارت طراحی وب سایت

خبرگزاری ایسنا و در رابطه خصوصیات و موردها متفاوت آن میپردازیم.

خصوصیت های پررنگ ساخت وب سایت ایسنا
یکی‌از خصوصیت های پر رنگ طراحی وب ایسنا، به کار گیری از پباده سازی واکنشگرا میباشد. به کارگیری از این گزینه برای آن میباشد تا یوزرها بتوانند در پلتفرم های متفاوت به مشاهده خبرها بپردازند.

خصوصیت اصلی دیگر پشتیبانی وبسایت از 4 لهجه انگلیسی، عربی و فرانسوی میباشد. این فرمان از آن جهت دارای اهمیت میباشد که 10 درصد از بازدیدکنندگان این وبسایت از بیرون مملکت می باشند.

خصوصیت دیگر ایسنا، حضور موءثر در رسانه های اجتماعی برای مثال اینستاگرام، توییتر و تلگرام میباشد.

 

 

ارزیابی ساخت وب سایت ایسنا
در پباده سازی این تارنما از اسلایدر معمولی ای مصرف شده تا استفاده کننده خیر فقط به خبر مرتبط با اسلایدر اعتنا نماید بلکه به بقیه خبرها نیز اعتنا داشته باشد.

برگه مهم تارنما از دو ردیف تشکیل‌شده که ردیف مهم و بزرگتر دربردارنده خبر ها اساسی میباشد و ستو کناری که نسبت به ردیف مهم کوچکتر میباشد حاوی تبلیغات هست. این نوع تفکیک خبرها از تبلیغات منجر ساخت‌و‌ساز نظم در ساخت وب سایت و به کارگیری با صرفه از دور و اطراف می گردد.

ردیف مهم وب سایت نیز به سه ردیف تقسیم گردیده و هر ردیف چند خبرها را دربرمی گیرد.

برای مثال نقاط ضعف ساخت وب سایت ایسنا به کار گیری از منو بسیار کوچک میباشد. این منو حدوداً از نگاه یوزرها پنهان باقی مانده و تاثیر بسیار یه خرده در به کار گیری از وب سایت داراست.

 

صحبت پایان
ساخت سایت ایسنا علاوه بر نقاط قوت فراوان دارنده ضعف هایی نیز است. البته این نقاط ضعف در پیشرفت این تارنما و خبرگزاری تاثیر متعددی نداشته و همچنان شاهد رویش روز افزون این وبسایت در قضیه خبرگزاری هستیم. با این هم اکنون شیوه آگهی و خبر رسانی این تارنما نسبت به قبل رویش دیده گیری داشته میباشد و نیاز یوزرها به خبرها آپ دیت و دست اولیه را آماده می نماید. انتظار می رود فرایند رو به رویش وبسایت ایسنا با استعمال از طراحی وب سایت مطلوب خیس رویش بیشتری داشته باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: